خرید درب اتوماتیک شیشه ای
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

 درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است. در صورت نیاز به خرید درب اتوماتیک شیشه ای درفا، می توانید هر ساعتی از روز را با ما در تماس باشید.

درب اتوماتیک شیشه‌ای

 در کلیه مدل‌ها طراحی این درب به گونه ای می باشد که در عین زیبایی و ابهت بخشیدن به فضای ورودی دارای فضایی مدور برای چرخش لت های درب می باشد. از درب های گردان شیشه ای برای ورودی پاساژها و مراکز اداری و تجاری، هتل ها، مراکز درمانی و برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است استفاده می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی راهکاری است برای عرض های کم و یا معابری که عرض های بزرگتری برای تردد نیاز دارند. تفاوت درب شیشه ای تلسکوپی در شکل ظاهری و فرمت عملکرد آن است. درب اتومات شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل ۳ تا ۶ لت تشکیل می گردد. در مدل ۳ لت یکی از لت ها ثابت در سمت راست یا چپ قرار می گیرد.

درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی پر کاربردترین نوع درب اتوماتیک در کشور می باشد. این نوع از درب را نسبت به ابعاد و فضایی که وجود دارد به صورت مختلف سفارش می دهند. شیشه های این دربها اکثرا به صورت شیشه سکوریت نشکن و با قطر ۱۰ میلی متر می باشند و در رنگ های گوناگون یافت می شود که نسبت به نمای کارشده محیط متفاوت می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟ به انواع درهایی گفته می شوند که به صورت شیشه ای ساخته وطراحی شده اند این درب ها متشکل ازیک اپراتور جهت باز وبسته کردن لت ها می باشند ویک ست فریم وشیشه به اشکال و فرم های متنوع  که جهت جداسازی فضا ها برای کارفرمایان محترم طراحی شده است این مدل از درب هادارای انواع واشکال گوناگون می باشند وتقریبا محدودیت خاصی درابعاد واشکال ندارند. ضمن اینکه برای تمامی فضاهای موجو ددر اماکن محتلف مدل های کاربردی به جهت اجرا وجود دارد. درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر زیبایی که دارند مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی دارند به همین دلیل اکثر این درب های خودکار در مان های پرتردد استفاده می شوند. از آنجایی که افراد بیشتری خودروهای رویایی خود را خریداری می کنند، تقاضا برای کیفیت بالا افزایش می یابد. درب اتوماتیک پارکینگ در اکثر شهرها و شهرک ها رو به افزایش بوده است.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: